كوآچ خوش شانسي ما در ست دوم

كوآچ خوش شانسي ما در ست دوم

کواچ در نشست خبري بعد از بازي گفت: بازي کردن براي هر دو تيم بسيار مشکل بود. جو ورزشگاه شرايط سختي را براي آمريکا رقم زده بود و البته روي تيم ما هم فشار بود. چهار قدرت برتر دنيا در اين گروه قرار دارند و تنها برزيل است که در گروه بي بازي مي‌کند.

وي افزود: من اعتقاد دارم ايران توانايي اين را دارد که در بازي دوم بسيار بهتر هم بازي کند. البته اين انتظار را هم مي‌شود از آمريکا داشت که در بازي دوم نمايش بهتري را ارائه دهد.

سرمربي تيم ملي واليبال با انتقاد نسبت به جو منفي ايجاد شده نسبت به بازي‌هاي خارج از خانه،گفت: ما شش بازي خارج از خانه انجام داديم و شرايط سختي داشتيم. از تيم ملي خوب نگفتند و خوب ننوشتند. من فکر مي‌کنم همه بايد به کار تيم احترام بگذارند چرا که بازي کردن برابر قدرت هاي جهان آسان نيست.

کواچ در ارزيابي فني اش از عملکرد بازيکنان گفت: ما در ليگ ايران سرويس پرشي کم مي زنيم، به همين دليل هم در سرويس زدن و هم در دريافت اين سرويس به مشکل مي‌خوريم، اما امشب توانستيم هم خوب سرويس بزنيم و هم سرويس هاي آمريکا را خوب دريافت کنيم.

کواچ درباره احساسات بازيکنان پس از اين پيروزي گفت: بارها گفته‌ام احساسي بازي کردن خوب نيست. اميدوارم در بازي دوم بچه‌ها کم تر احساسي بازي کنند، چرا که با بازي احساسي، اشتباه هم شروع مي‌شود.

کواچ افزود: متاسفانه منتقدان ما بعد از دو باخت اعلام مي‌کنند که شانسي براي صعود نداريم، اما نمي‌گويند که هنوز تعداد بازي‌هاي زيادي باقي مانده است. شايد اين براي کسي که خارج از محيط واليبال باشد قابل درک نباشد، اما ما مي‌دانيم که بايد در بازي هاي مختلف برنامه مشخصي را براي کسب امتياز داشته باشيم.

وي افزود: جان اسپرو سرمربي تيم آمريکا هم مثل ما در اين مسابقه سعي کرد از تمام بازيکنانش استفاده و نتيجه را به سود خودش تمام کند اما شرايط به سود ما پيش رفت اين دليل بر ضعف آمريکا يا عدم مهارت وي در مربيگري نبود. شايد درک مثبتي از اين موضوع در راديو يا تلويزيون وجود نداشته باشد، اما ورزش همين است.

سرمربي تيم ملي واليبال ايران در مورد ست دوم مسابقه نيز گفت: ما خوش شانس بوديم

که ست دوم را برنده شديم، توپ نزديک تور بود و بازي را برديم. من و بازيکنانم تلاشکرديم تا آنچه در توان داريم ارائه کنيم. بايد به بازي خوب فرهاد قائمي اشاره کنم که خيلي موثر کار کرد. ما يک مقدار در اسپک موفق نبوديم اما ترکيب ميرزاجانپور و عبادي پور مثل هميشه جواب داد.

وي افزود: من قدري نگران بودم که ميرزاجانپور در بازي هاي خانگي احساسي شود، اما

خدا را شکر خيلي خوب کار کرد. ما 16 بازيکن داريم که با آن‌ها تمرين مي‌کنيم . مهدي

مرندي هم در

ترکيب ابتدايي بازي اول نبود، اما خيلي خوب به ترکيب اضافه شد. 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبهبرچسب:, ] [ 19:54 ] [ سروش هاشمي ]
[ ]