اظهار نظر ملي پوشان بعد از بازي با آمريكا

اظهار نظر ملي پوشان بعد از بازي با آمريكا

مهدي مهدوي پس از پيروزي 3 بر صفر مقابل آمريکا در ليگ جهاني واليبال گفت:‌اين پيروزي نتيجه زحمات تمام بازيکنان بود. اميدوارم زحماتي که مي‌کشيم ديده شود.

وي ادامه داد: نمي‌دانم ديگر بايد چه کار کنيم که مسئولان ببينند. آمريکا در حال حاضر بهترين تيم جهان است و بردن اين تيم کار سخت و بزرگي است.

شهرام محمودي نيز درخصوص اين بازي گفت: ديدار سختي بود و انتظار پيروزي با نتيجه 3 بر صفر را نداشتيم، اما خدا را شکر مي‌کنيم و اين پيروزي را مديون مردم هستيم چون طوري به حريف فشار آوردند که آنها تسليم شدند.

وي ادامه داد: جنگندگي تمام بچه‌ها باعث کسب اين پيروزي شد، چون هنوز به صعود اميدوار هستيم جنگنده مسابقه داديم. نمي‌دانم چطور از مردم تشکر کنم، اما اميدوارم با اين پيروزي‌ها آنها را خوشحال کنيم؛ چراکه هواداران سهم بزرگي در اين پيروزي داشتند.

فرهاد قائمي پس از پيروزي 3 بر صفر مقابل آمريکا در ليگ جهاني واليبال گفت:‌ خيلي خوشحاليم که با اين نتيجه مقابل مدافع عنوان قهرماني به پيروزي رسيديم. تمام بازيکنان براي پيروزي مقابل آمريکا همدل بودند و طوري جنگيدند که برنده باشند.

وي ادامه داد: از تمام هواداران و مردم تشکر مي‌کنم که امروز با جان و دل ما را حمايت کردند. اميدواريم با اين پيروزي دل آنها را شاد کرده باشيم.

عادل غلامي پس از برتري 3 بر صفر ايران مقابل آمريکا در ليگ جهاني واليبال اظهار داشت: 12 هزار نفر در سالن حضور داشتند اما ما حمايت 85 ميليون نفري را براي اين پيروزي پشت سرمان داشتيم. همه دعا کردند و انرژي‌مان دو چندان شد. از اين برد خيلي خوشحالم چون شرمنده مردم نشدم.

وي ادامه داد: آمريکا در 6 بازي خانگي خود پيروز شده بود و ما توانسته بوديم اولين شکست اين تيم را رقم بزنيم.

ملي‌پوش واليبال ايران عنوان کرد: در ابتداي مسابقه هر دو تيم با استرس بازي را آغاز کردند اما ما رفته رفته خودمان را به آنها تحميل کرديم و توانستيم به پيروزي ارزشمندي برسيم. تيم ما در اين مسابقات کاملا برتر از حريف بود و بسياري از توپ‌هاي آنها را مهار کرد.

سعيد معروف بعد از پيروزي 3 بر صفر ايران مقابل آمريکا در نشست خبري گفت: بعد از هشت ماه در آزادي بازي کرديم که از هميشه شلوغ تر بود. خطاهاي سرويس آمريکايي‌ها به خاطر جمعيت زياد بود.

وي ادامه داد: اگر در گيم دوم شکست مي‌خورديم شايد نتيجه عوض مي‌شد. در شرايط حساس به بازي برگشتيم و بعد از آن خيال ما از پيروزي راحت شد.

معروف تاکيد کرد: يکشنبه بازي سختي داريم. آمريکايي‌ها بيشتر تلاش مي‌کنند. بايد در بازي دوم بهتر بازي کنيم اميدوارم از بازي‌هاي خانگي حداکثر امتياز‌ها را کسب کنيم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبهبرچسب:, ] [ 20:12 ] [ سروش هاشمي ]
[ ]